القائمة الرئيسية

الصفحات

باقات فودافون مكالمات فقط
باقات فودافون مكالمات فقط

باقات فودافون مكالمات فقط؛ تمنحك شركة فودافون العديد من الأنظمة المختلفة لكي تستطيع أن تختار ما يناسب إحتياجك، كما تتمتع الشركة بأقوي شبكة في مصر، والتي توفر الكثير من الباقات المهمة لعملائها الجدد والحاليين، يمكن القيام بإختيار ما يتناسب مع استهلاكهم اليومي بكل سهولة’ ومن خلال هذا التقرير نوفر لكم العديد من باقات فودافون مكالمات فقط.

أرخص باقات فودافون للمكالمات

باقات فودافون مكالمات فقط
باقات فودافون فلیکس

باقات فودافون مكالمات 15 جنيه

تعتبر هذه الفئة من أقل الفئات في نظام فودافون فليكس، حيث يقدم لك هذا النظام إلى العميل 400 وحدة من وحدات المكالمات لارقام التابعة للشبكة وللشبكات المختلفة الأخري وحتى الخطوط الأرضية ويمكنك الإشتراك في هذا النظام عبر طلب كود #15*880* وسيتم تفعيل الباقة بأسرع وقت ممكن مع توفير قيمة المبلغ المطلوب لها.

باقة مكالمات فليكس 20

ثانى فئه من فئات انظمة فودافون فليكس، ويعتبر من الانظمة التى عليها اقبال كبير من المستخدمين، لأنها تتميز بسعر منخفض وبنفس الوقت عدد فليكسات كبير، وهذا النظام يوفر للمشترك عدد 550 وحدة للاتصال بجميع ارقامك وللانترنت كذالك وكمان رسائل نصية’ وتقدر تشترك على النظام عن طريق إدخال الكود الخاص بالنظام ألا وهو #020* وسعرها عشرين جنيه غير شاملة القيمه المضافة والتى تبلغ 14% بعد شحن رصيدك بالرصيد الكافي للاشتراك فى باقتك فودافون 20 الجديدة.

باقات فودافون مكالمات شهرية

باقات فودافون مكالمات فقط
باقات فودافون الشهرية نت ومكالمات

باقة فودافون فليكس 25 

من أكثر أنظمة فودافون فليكس المتاحة حالياً للمستخدمين الجدد، ويمنحك هذا النظام الجديد الى العميل 600 فليكس، بتقدر تستخدمهم زي ما انت عايز، يعنى فى الدقايق او الميجابايتس او الرسايل القصيرة والمكالمات الدولية’ الميغابايت بفليكس واحد والدقيقة لاى شكبه تانيه ب5فليكسات، والثانية للمكالمات الدوليه ب5وحدات، ودلوقتي الشركة بتوفرلك العروض المختلفه لباقات فودافون مثال عرض ضعف الباقة لمدة ثلاثة شهور للخطوط الجديدة، لو عاوز تشترك بالنظام ده اتصل بالكود #025* يرجى ملاحظة ان سعر باقتك هى خمسة وعشرون جنيهاً مع قيمة ضريبة مضافة بمعني 28 جنيه اجمالياً.

باقة فودافون فليكس 30

من باقات المكالمات الخاصة بفودافون فليكس القديمة والتي لا يتمكن العميل الجديد من عمل اشترك فيها، ولكن في العموم هى بتوفر ليك 1100 وحدة من دقائق مجانية وميجابايتس ورسائل sms’ يمكنكم محاولة استعمال كود *880*30# او الاتصال بخدمة عملاء فودافون للباقات على رقم 888 تكلفة اتصالك هو خمسين قرشاً.

باقة مكالمات فليكس 35

الباقه دي من اكتر بافات فودافون استخداما، وعلشان تستمتع بعدد 1400 وحدة والفليكسات بتاعتك هتقدر تستعملهم كما تشاء فى مكالماتك او للدخول للانترنت ومواقع السوشيال ميدا، وعشان تشترك فيها تطلب كود #035* وللمزيد حول نظام فليكس 35 اضغط هنا.

باقة فودافون فليكس 50

من أقوى انظمة مكالمات فودافون حيث تتيح لك هذا الياقة للعميل التحكم فى ادارة باقته بعدد الفليسكات 2200 وحدة من الدقايق و الميجابايت، للاشتراك في النظام قم بطلب الكود الموحد بالباقة وهو #050* وهذا بعد توفيرك رصيد كاف لاشتراكها.

باقة فودافون فليكس 70

من الباقات الهامة فى فودافون فليكس، حيث يقدملك هذا النظام للعميل القدرة فى عمل اتصالات لا محدودة، وهناك عرض الفليكساوية للاستمتاع بالفليكسايه بدقيقتين لأرقام فودافون’ وعدد الدقائق التى يوفرها النظام هو 3300 وحدات حتقدر من خلالهم تستمتع بالنت وبالمكالمات وبالخدمات الآخرى مثل منع المعاكسات وكول تون والمزيد ايضا من الخدمات، وطلب الاشتراك في النظام يكون بطلب كود باقات مكالمات فليكس وهو #070*.

باقة فودافون فليكس 90

يعتبر هذا أكبر فئة في فئات نظام فليكس فودافون القديم، أما النظام الحالى يشمل اكثر من ذالك وينتهي بى 200 جنية وهذا يسمي بكنترول فليكس فاميلي الشهير، اما هذه الباقه فتحتوى على الوحدات التالية 4400 فليكساً تسخدمهما زى ما أنت عايز فى الكثير من الإستخدامات وتقدر تقسمهم وتحول منهم لحبايبك واصدقائك هنتكلم عن الموضوع دة بعد قليل، للاشتراك فى باقه فليكس أطلب الكود الرئيسي #090*.

كيفية الاشتراك في باقة مكالمات فودافون

باقات فودافون مكالمات فقط
باقات فودافون مكالمات شهرية

باقات فودافون فليكس إضافية

بعد أن تستهلك جميع وحداتك الأساسية ويكون لسه باقي وقت على موعد التجديد، فى هذه الحالة بتوفرلك فودافون باقات اكسترا مكالمات الإضافية، وهو نظام باقات فوادفون فليكس مكالمات وتزود فليكساتك.

باقة فودافون اكسترا 3 جنيه

من الباقات في فودافون مكالمات فليكس ويمنحك هذا النظام 60 دقيقة او الوحدات الإضافية استخدمهم زي نظامك العادى، وللاشتراك يجب الإتصال بكود #03*880* مع تقديم ثلاثة جنيهات من الرصيد لإكمال العملية بنجاح.

باقة فودافون اكسترا 5 جنيه

هذه الباقة الإضافية من باقات فودافون مكالمات وتستطيع أن تستعملها بعد نفاذ وحداتك الشهريه، تتيح للـ عميل عدد 120 من الوحدات الاضافيه’ ولطلب الاشتراك فى نظام المكالمات فودافون هذا قم بطلب الكود #05*880*.

باقة فودافون اكسترا 10 جنيه

والنظام دا تابع لباقات مكالمات فودافون ويتيح ليك عدد 300 وحده من الوحدات الاضافيه للمشترك، وللاشتراك فى تلك النظام القيام بطلب كود مخصص وهو #05*880* هذا اذا وفرت ملبغ الأشتراك.

باقات فودافون الاسبوعية مكالمات

هناك أكثر من نظام اسبوعي تقدر تشترك عليها اذا كان مناسب ليك وللاستهلاك الخاص بك، وهنا توفر شركة فودافون نظامين يمكنكم الإختيار فيما بينهما، تابع معي الأن جمع التفاصيل الخاصة بباقات المكالمات الأسبوعية.

باقة مكالمات فودافون ب 10 جنيه

عند الإشتراك في هذه الشريحة بتستطيع استخدام 300 وحدة لمدة 7 أيام بسعر عشرة جنيهات، للاشتراك كلم 880 بعد الشحن.

باقة فودافون مكالمات ب 7 جنيه

هذه تسمى بباقة المارد ب7 جنية، وهيوفرلك 450 دقيقة للمكالمات بحد أقصي سبعة أيام من تاريخ الأشتراك’ وبتشترك من خلال توفير كارت شحن، من ثم شحنه بهذه الطريقة *858*1*كود الشحن# ده لو عاوز دقائق اما لو عايز تتحاسب بالفليكس اطلب *858*2*كود الشحن#.

باقات فودافون اسبوعية مكالمات ب 5 جنيه

تعطى لك هذه الباقة 100 وحده وتستخدم لمدة ثلاثة ايام فقط لا غير، وللاشتراك بتكلم الخدمة الصوتية على رقم 880 وتابع التعليمات الخاصة بالباقات المتوفرة لدى الشبكة؛ وكمان تقدر تستعمل الكود نجمة 880 شباك.

باقات فودافون يومية مكالمات

باقة 2.5 جنية اليومية وتعد من أن تستخدمها في الدقائق والميغابايت والرسايل، وبالإضافة الى كروت الفكة الا بتوفر لك باقة 4 جنيه و باقة 6 جنيه و باقة 8 جنيه لمدة اربع ايام، الكروت متوفرة في جميع المحلات، ويمكنك شحنها من تطبيق انا فودافون.

كود باقات فودافون مكالمات 

هناك اكواد قصيرة تمكنك من معرفة المتبقي ومعرفة الموعد الخاص بتجديد الباقة والعديد من الإستخدامات الأخري.
  • كود يستعمل لتجديد باقة فودافون قبل الميعاد #225*.
  • هذا الكود يستخدم لمعرفة المتبقي من الباقة #60*.
  • الكود المستخدم في تزويد فليكساتك هو #880*.
  • لتغيير النظام فودافون يرجي الاتصال بـ 880.
  • لالغاء الاشتراك فى الباقة المشترك عليها اطلب *880#.

عروض باقات فودافون الجديده

  • اكواد باقات فليكس 25 بتنزلك 600 فليكس بـ 25 جنيه حول من الكود #025*
  • اكواد الاشتراك فليكس 35 بتنزلك 1400 فليكس بـ 35 جنيه حول من الكود #035*
  • أكواد فليكس 60 بتنزلك 2700 فليكس بـ 60 جنيه حول من الكود #060*
  • بباقات فليكس 80 بتنزلك 3800 فليكس بـ 80 جنيه حول من الكود #080*
  • لباقات فليكس 100 بتنزلك 5100 فليكس بـ 100 جنيه حول من الكود #0100*
وبذلك نصل لنهاية هذا الموضوع " أكواد باقات فودافون فلیکس " ويمكنك استخدامها كـ باقات فودافون نت موبايل لان الفليكسات تستخدم في الدخول الي الانترنت مع ملاحظة ان فودافون فليكس اصبح استعمال الفيس بوك ببلاش ويمكنك المشاركة في قسم التعليقات لتقييم تجربتك في أسعار باقات فودافون فلیکس.
reaction:

تعليقات